Egészség és stílus bársonytalpakon

Purring of Style

Purring of Style

A kuponkirálynő

2016. február 20. - pstyle

c0409e9b14e7835927a26cb114d46a09.jpgHárom kedvenc ünnepem van az évben: a Karácsony, a Szülinapom és a Glamour napok :) A karácsonyt nem kell bemutatni, a szülinapomról így közel a harminchoz már nem beszélnék nyilvánosan, úgyhogy maradt az évben kétszer megrendezett shopping ünnep :) Ősszel és tavasszal is az első napon szabadságra megyek és már nyitásra ott vagyok, mert listát teljesíteni kell, a lista pedig nagyon hosszú :) Legalább egy hónapig tervezem, rendezem, vagdosom a kuponokat és mérlegelek, hogy mit és hol vegyek meg. Ha kell, akkor egy héttel előtte elmegyek és felpróbálok mindent, így aznap már nem kell beállnom a hosszan kígyózó próbafülkére várók sorába. Idén így vettem olcsóbban az elegáns fekete téli kabátomat és jó pár sminkcuccot is sikerült beszereznem féláron. Mivel igyekszem előrelátó lenni, ezért néhány karácsonyi ajándékra is szert tettem az őszi turnusban. Az idei tavaszi napokon a melltartó a kiemelt beszerzési tárgy, mert úgy érzem végre megérettem a kicsit drágább, de minőségibb melltartók vásárlásra, de már előre hálát adok kuponokért, mert így nem lesz annyira szívfájdító a végösszeg.

De nem csak itt lehet akciós kuponokhoz jutni, a kedvenc márkáim esetében feliratkoztam a hírleveleikre, így nem csak az aktuális trendekről, de az akciókról, árengedményekről is naprakész információkat kapok. És természetesen mindenhol van törzsvásárlói kártyám, mert imádom a pontokat gyűjteni :)

A harmadik ruhaköltségvetés csökkentő trükköm, hogy rászoktam az internetes vásárlásra és bevallom van benne rizikó, de eddig még nem csalódtam egyetlen termékben sem, amit rendeltem. A mostani pakkot is már nagyon várom, mert benne van az esküvői cipőm és a mennyecske ruhám (lásd képek), szóval szorítsatok, hogy mindkettő tökéletes legyen.

picmonkey_collage.jpg

Az alábbi oldalakt szívesen ajánlom: ASOS, SheIn, Choies. Az utóbbi két oldal esetén javaslom a vásárlói vélemények és az általuk feltöltött képek áttanulmányozását, mert sajnos nem minden esetben néz ki úgy a ruha, mert az eredeti képeken.

És amivel a legtöbbet lehet spórolni, ha az ember lánya nem vásárol:) Viccet félretéve az utóbbi pár évben már kevésbé vagyok impulzív vásárló és nagyon igyekszem, hogy csak a szükséges darabokat vegyem meg, de nem állítom, hogy nem csúszik be néha olyan ruhadarab, amit azóta sem vettem fel, mert műbőrből van, vagy mert nem férek bele, de abban a pillanatban úgy gondoltam egyszer majd úgy is rám jön. 

Szóval a shoppingolásról nem lehet és nem is szabad lemondani, mert ahogy Carrie Bradshaw is megmondta, ez az én kardióedzésem :)

Szép estét: E

süti beállítások módosítása