Egészség és stílus bársonytalpakon

Purring of Style

Purring of Style

A karácsonyi kívánságlista

2016. december 13. - pstyle

Karácsonykor az ember mindig elábrándozik, hogy mi az amire nagyon vágyik, ha nem is pont ebben az évben, de a következő jó pár karácsony alkalmával bármikor. Meg persze álmodozni semmibe nem kerül, szóval íme az én top 10 kívánságlistám, hátha  a Jézuska is olvassa a posztomat:)

Minden idők legcsajosabb parfümje:

Egyszerűen beleszerettem ebbe a parfümbe, nem csak az illata, de az üvege is teljesen elrabolta szívemet, hiszen ez egy csoda illat csoda női cipőben.

o_44147.jpg

Krémes advent:

Nagy Body Shop rajongó vagyok és ez az adventi naptár álmaim netovábbja. De ez tipikusan majd ha egyszer gazdag leszek eset.....de attól még csodálatos.

deluxe_advent_calendar_open.jpg

 

A piros/kék kockás kabát:

Erre a kabátra már azóta vadászom, mióta megpillantottam ezt az outfitet és igen nagyon vágyom rá :)

944e5def9176ddf6ce4f12f03be50966.jpg

Felvarrós farmer:

Nem titok, hogy nagy hírlevél gyűjtő vagyok, főleg a kedvenc ruhamárkáimtól, ebbe a farmerbe is akkor esetem bele, amikor megláttam H&M "mit vegyünk fel a csúnya karácsonyi pulcsihoz" hírlevéleben.

hmprod_1.jpg

 

Karácsonyi zokni:

Sokak szerint a zokni ajándékba karácsonyra snassz, pedig ha az karácsonyos és unikornisos egyszerre, az garantáltan "uram isten, ez annyira cuki" felkiáltást fog kiváltani. Belőlem biztosan :)

3ac4cf8703e67c2310d6c671bf3d4795.jpg

Csodaágynemű:

Igen, ez egy csoda. Ha az enyém lehetne, az biztos, hogy soha nem kelnék ki többé az ágyból :)

6371000999_2_3_1.jpg

Kávék kávéjának őrzője:

Imádom a kapszulás kávékat, bár nem a legkörnyezetbarátabb megoldás, de ezt is lehet külön gyűjteni, szóval nagyon várom már, hogy engem is csak egy kapszula válasszon el a reggeli kávémtól :)

m-mediamain.png

Unikornis trófea:

Ez minden kislány álma és igen a bennem élő kislánynak is szüksége van rá.....

35620.jpg

 A legmacskásabb pizsama:

Ezt szerintem nem kell sokat magyaráznom. Macskás, vicces és pizsama, mi kell még?

1127780959_1_1_2.jpg

Különleges szabás:

Ez a ruha egyszerűen fantasztikus...rég találkoztam ilyen különleges szabással, a fekete hímzés pedig csak a hab a tortán.

qs141-87x-002.jpg

De talán a legnagyobb ajándék mégiscsak az lesz, ha a családom körében tölthetem el ezt a pár napot egy meleg pizsiben (lehet  a macskásban)  egy bögre forralt borral a kezemben.

És nektek van titkos listátok?

Puszi!

E.

Ha pedig valamelyik neked is megtetszett, csak katt a képre és már be is tudod szerezni :)

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

süti beállítások módosítása