Egészség és stílus bársonytalpakon

Purring of Style

Purring of Style

Az első.....

2016. január 14. - pstyle

Helló!

Azt hiszem itt az ideje, hogy belevágjak, mert valahol el kellene már kezdeni, meg egyszer majd be is fejezni.

Szóval helló Mindenkinek, íme az elsőim egyike, az első blogbejegyzésem.

Bár talán ez nem teljesen igaz, mert még az őskorban, amikor fiatal voltam és bohó, sokszor megpróbáltam naplót írni, természetesen papír alapon, mert úgy gondoltam attól majd minden megváltozik. Nos változni nem változott semmi, ellenben legalább 10 különböző, formájú, fajtájú füzetben sikerült az első 2 oldalt teleírni, aztán a lelkesedés mindig alább maradt. Azt hiszem a megkezdett naplók száma is jól tükrözi, hogy én vagyok a nagy újrakezdők koronázatlan királynője, azonban a nagy befejezők kivételes társaságába még nem sikerült tagságot váltanom.

De idén elhatároztam, hogy 2016-ban mindent véghez viszek, amit elterveztem, de legalábbis megpróbálok a  közelébe férkőzni, mert így közel a 30-hoz nem a kifogások mintapéldánya akarok lenni, hanem az, akire végre büszke lehetek. Meg persze mások is büszkék lehessenek, de ez most nem róluk szól...egyelőre.

Hogy miről fog szólni a blog...stílusról biztosan. Szeretném megtalálni a saját stílusomat. Ha ez sikerült, szeretnék útmutatást adni, hogy hogyan legyünk  stílusosak kevés pénzből, hogyan találjuk meg a nekünk való ruhadarabokat, hogyan tartsuk rendben a ruhatárunkat és még sok sok hogyan, de nem akarom lelőni a poént.

Mindig is foglalkoztatott az egészség kérdése, ezért igyekszem a saját egészséges életmódom kialakítása során tippekkel és trükkökkel szolgálni, hogy mit, hol és hogyan érdemes csinálni és ha már nagyon nem megy, mitől maradhatunk kitartóak. Igyekszem időt és fáradtságot nem kímélve utánajárni, hogy  mit érdemes valóban változtatni és mi az ami úgy jó ahogy van.

Továbbá van egy édes cicám, akinek boldogsága, egészsége számomra nagyon fontos, így biztosan jövök pár ötlettel, hogy hogyan tegyük kiegyensúlyozottá bársonytalpú társainkat.

Nem utolsó sorban pedig írok magamról, nos nem azért mert annyira különleges lennék, de sok olyan dolgon megyek keresztül, ami érdekes lehet, a hozzám hasonló korú, sokmindenben elsőt megélő ember számára.

Ha pedig végül senkit nem érdekel, az sem baj, mert én akkor is jól szórakoztam.

Üdv: E

süti beállítások módosítása