Egészség és stílus bársonytalpakon

Purring of Style

Purring of Style

Hogyan ne legyünk menyaszörnyek :)

2016. február 17. - pstyle

Az utóbbi időben több olyan cikket is olvastam, amelynek központi témája az volt, hogy a nők az esküvő szervezés alatt teljesen kifordulnak önmagukból és "menyaszörnyé" válnak. Az átváltozás előszele már engem is megcsapott az utóbbi időben, a vendéglista véglegesítésénél már tényleg inkább hasonlítottam egy sárkányra, mint boldog arára, de egyszerűen nem bírom megérteni a férfiak észjárását azzal kapcsolatban, hogy kit kellene és kit nem kellene meghívni egy esküvőre. De örömmel tudatom, hogy a vendéglista elkészült, mind a ketten életben vagyunk és még mindig el akar venni, szóval a következő szintre léphetünk a szervezést illetően.

d65c92531b6b5fa04871fba384d8cb22.jpg

Az elmúlt pár hétben szerzett esküvő szervezési tapasztaltaim egyik legfontosabb tanulsága, hogy kell egy feladatlista,  amit képes vagyok nyomon követni, frissíteni és ha kell törölni, mert különben szétfolynak a dolgok és csak kétségbeesetten magamba roskadok és hisztizek, ami szörnnyé válás egyik tünete :). Arról nem beszélve, hogy hajlamos vagyok elfeledkezni, hogy ezekről a dolgokról nem csak én döntök, hanem vőlegénynek is van beleszólása a dolgokba, ezért ehhez a listához neki is hozzá kell férnie. Mi a Trello nevezetű alkalmazást választottuk, nagyon könnyű kezelni és tulajdonképpen bármit meg lehet vele szervezni, nem csak egy esküvőt :)

Végső soron mégiscsak az cél, hogy ez legyen életünk legszebb napja és mind ketten boldogok és vidámak legyünk, ezért igyekszem a hátralévő pár hónapban azt erősíteni magamban, hogy amit el tudunk intézni, azt úgy is elfogjuk, ami rajtam múlik, azt meg tudom csinálni, amibe meg nem szólhatunk bele, azt elfogadjuk és széles mosollyal az arcunkon teszünk rá, mert én nem akarok szörny lenni, hanem boldogságban úszó menyasszony és pár hónap múlva pedig az Ő felesége :)

Üdv: E

Kép forrása: Pinterest

süti beállítások módosítása