Egészség és stílus bársonytalpakon

Purring of Style

Purring of Style

Önmegvalósítás/Énmegvalósítás

2016. április 26. - pstyle

Az, hogy az ember lánya önmegvalósítson vagy ha már tegeződik magával, akkor énmegvalósítson, nos az nem egy laza shoppingtúra, ahol minden álomruha tökéletesen áll, mindenhol 70%-os leértékelés van és mindennek a végén még egy duplacsokis tripplahabos sütit is be lehet tolni mindenféle következmény nélkül. Ez inkább kőkemény harc, mint amikor kinézett ruhadarabból már csak egy van a méretedben, de ketten vagytok rá.....

Sokat elmélkedtem ebben a témakörben és rájöttem, hogy amit eddig csináltam önmegvalósítás címen, az egy nagy nulla. Túlságosan is engedékeny voltam magammal és csak hagytam, hogy úgy ellegyek a világban, mert eddig is volt valahogy és ezután is lesz. De ettől csak állandóan fáradt vagyok, motiválatlan és inkább csendben sídogálok a sarokban, mert még mindig nem férek bele a "vékony" farmerba. Folyton azon kesergek, hogy nem csinálok semmit és mindenről lemaradok, de ha valami újat kellene kipróbálni, akkor rettegek mint nyuszi a reflektorban. Az első igazi bátor tettem ez a blog, de ezt is tudnám jobban csinálni, de soha nem tudtam 100%-ot adni, pedig képes lennék rá, csak mindig megrekedek még jóval a határaimon belül. Pedig mind tudjuk, hogy az igazán nagy csodák a komfortzónánkon kívül esnek.

Ezért ma ünnepélyesen megfogadom, hogy nem rinyálok tovább és nem keresek tovább kifogásokat. Belesétálok az álmaiba és azt teszem, amit már rég kellet volna, az leszek, aki lenni akarok, kerüljön ez bármennyi munkába.

De ki is akarok lenni?

  • Olyan gyerek, akire a szülők mindig büszkék lehetnekcda42a3dd1f3973f5ccf25e3ba8398b5.jpg
  • Jó testvér, akire bármikor számíthatnak
  • Legjobb barát, bárkinek aki számára én is fontos vagyok
  • Jó gazdi, akié a világ legboldogabb cicája  (és majd kutyája)
  • Olyan munkaerő, aki megbízható és lelkesedéssel tudja ellátni a feladatait
  • Aktivista, akit a saját sorsán kívül más is érdekel
  • A bombanő, aki ha belép egy szobába, akkor megáll az élet
  • Jó feleség, tudjátok aki séf a konyhában, barát és szerető egy személyben, támasz és vigasz, ha kell
  • És igen, jó anya is, de addig még sok dolgot kell véghez vinnem, hogy olyan értékeket adhassak amivel remélhetőleg még jobban fog nekik menni, mint nekem.

e71f11a628bf9ccf847cafdde3ee7430.jpg

Nos, most hogy letisztult a lista, ideje elkezdeni kipipálni a pontokat. De hogy mindezt, hogyan fogom elérni azt még magam sem tudom. Csak azt, hogy rengeteget kell majd dolgoznom és nem szabad feladni, ha kudarc ér. Eldöntöttem, hogy nem fogok tovább görcsölni azon, hogy mások szerint mit és hogyan kellene csinálnom, vagyis mások mit és hogyan csinálnak és nekem is úgy kellene. Muszáj lesz lehetetlen és félelmetes helyzetekbe sodornom magamat, úgyhogy végre én megyek ki a pizzáért, vagy elmegyek ahhoz a kozmetikushoz, ahová már rég szeretnék, csak gyáva vagyok bejelentkezni :) És igenis örülni fogok annak, hogy esik az eső, mert ha nem örülök, akkor is fog.

Bár most pont süt a nap, úgyhogy egy gonddal kevesebb :)

 

Csodálatos önmegvalósítást!

E.

Képek forrása: Pinterest

süti beállítások módosítása