Egészség és stílus bársonytalpakon

Purring of Style

Purring of Style

Barátok/Barátnők

2016. április 01. - pstyle

baratsag.jpgA családunkon kívül mindenki számára nagyon fontosak a barátok/barátnők. Amíg gyerekek vagyunk, könnyen barátkozunk, de ahogy haladunk az úton,  csak kevés ember az, aki igazán hozzánk tartozik. Sokáig azt gondoltam, hogy egy párkapcsolatot sokkal nehezebb menedzselni, mint egy barátságot, de most már tudom, hogy ezekért a kapcsolatokért is ugyan úgy meg kell dolgozni. Mivel több városban is éltem már, így a barátok is szétszórva élnek, ki közelebb, ki messzebb. A távolság és a mindennapi mókuskerék megnehezíti a kapcsolatok fenntartását, de esküszöm én nagyon igyekszem. A legtöbb barátommal a gimiben és az egyetemen ismerkedtem meg és nagyon ragaszkodom hozzájuk, az Ő nevükben ugyan nem nyilatkozhatok, így nem tudom biztosan, hogy az érzés kölcsönös, de egytől egyig mind nagyon fontosak a számomra, mert annyi jó dolgot kaptam már az életemben tőlük, hogy semmi nincs, ami ezt elronthatná.

Igen ám, de mi lenne, ha ők nem lennének, egy felnőtt ember, jelen esetemben egy nő, hol tud barátokat találni. A munkahely esetemben egy szerencsés színtér volt, mert jó pár barátra leltem, de azért ennek is megvolt a kockázata és rosszul is elsülhetett volna, mert ugyan azon a területen dolgozni és barátkozni, hát számos konfliktus melegágya lehet.

A legújabb tapasztalatom szerint pedig, a párkapcsolat férfi tagjának baráti társasága, vagyis a baráti társaság barátnői is válhatnak jó barátokká.

De érdemes nyitott szemmel járni és befogadónak lenni, mert nem csak a Nagy Ő, hanem egy jó barát is szembe jöhet velünk.

Szép hétvégét!

E.

Kép forrása: http://www.joahbrown.com/

 

 

Mentés

süti beállítások módosítása